~Sassi~ N-core SHADE THRONE

#255

14:57Unknown

Bom estou fazendo essa postagem as 09:45 da manhã , ainda nem dormi . Pois é meninas me empolguei aqui e provavelmente eu só vá liberar essa postagem a noite , mesmo assim estou contanto que estou acordada ainda. [ risos ] .
Sem mais delongas vamos lá esse look tá muito fofo *o*
Go as compras meninas.

Clique na foto para vê-lá no tamanho original.
-

Well I'm doing this post to 09:45 am, not even slept. Yeah girls probably got carried away here and I just go release this posting to night, yet as long as I'm still awake. [Laughs].
Without further ado let's look this're so cute * o *
Go shopping girls.

Click on photo to see there in the original size.


Hair : TRUTH HAIR Bianca -  fades ( color : Cupcake )
Outfit : ~Sassy!~ Valentine's Day Group Gift
Glasses : [[SHADE THRONE]] YESNO sunglasses (group only)
Shoe :  N-core EMPORIUM "Pure Black" BOXED

You Might Also Like

0 comentários

Formulário de contato